The Canadian Association of Law Libraries is holding its annual conference May 25 - 28, 2025 at The Westin Calgary.
This year’s theme is Moving Mountains Together. Our goal is to provide an event that not only gives space for our members to share their expertise and explore the ideas and issues that frame our working lives but also provides a venue for us all to connect.
We are all climbing the same mountain and our pathway to the peak is best when navigated together.
REGISTRATION OVERVIEW
To view the members' or non-members' rates, guest rates*, and day passes, please click here.
Early Bird Pricing will run until April 9th, 2025.
*Please note: Access to the event, conference materials, and food is for registered attendees only. Guests accompanying a registrant must complete a separate registration to attend the conference. If you wish to invite a guest to the Opening Reception or Wine and Cheese event, individual tickets can be purchased for each of these events.
CANCELATION POLICY: If you are registered for the conference and need to cancel, you must send an e-mail to our National Office by April 24th, 2025 in order to receive a full refund, minus a $50.00 processing fee. After April 24th, 2025, no refunds will be given. Substitutions from the same organization are welcome, however the substitute’s registration fee will be adjusted if a non member replaces a CALL/ACBD member.
L’Association canadienne des bibliothèques de droit tiendra son congrès annuel du 25 au 28 mai 2025 à l’hôtel The Westin Calgary.
Le thème de cette année est Déplacer des Montagnes Ensemble. Notre objectif est d'offrir un événement qui permet non seulement à nos membres de partager leur expertise et d'explorer les idées et les enjeux qui encadrent notre vie professionnelle, mais aussi un lieu où nous pouvons tous nous connecter.
Nous escaladons tous la même montagne et notre chemin vers le sommet est meilleur lorsqu’ilest parcouru ensemble.
VUE D'ENSEMBLE DES INSCRIPTIONS
Pour connaître les tarifs pour les members ou non-membres, les tarifs invités* et les tarifs à la journée, cliquez ici.
*Remarque : l'accès à l'événement, aux documents de la conférence et à la nourriture est réservé aux participants inscrits. Les invités qui accompagnent une personne inscrite doivent s'inscrire séparément pour assister à la conférence. Si vous souhaitez inviter un invité à la réception d'ouverture ou à la dégustation de vins et fromages, des billets individuels peuvent être achetés pour chacun de ces événements.
POLITIQUE D'ANNULATION:
Si vous êtes inscrit.e à la conférence et que vous devez annuler, vous devez envoyer un courriel à notre bureau national avant le 24 avril 2025 afin de recevoir un remboursement complet, moins des frais de traitement de 50,00 $.
Après le 24 avril 2025, aucun remboursement ne sera effectué. Les remplaçant.e.s de la même organisation sont les bienvenu.e.s, mais les frais d'inscription du - de la remplaçant.e seront ajustés si un.e non-membre remplace un.e membre de l'ACBD/CALL.